Lelaki ini cerita nampak tunang ikut lelaki lain naik kereta, tapi soalan lelaki ini selepas tu menggeramkan hati netizen termasuklah admin!

Screen Shot 2016-03-08 at 12.31.26 AM


Pada mulanya bila kami baca kisah seorang mamat ni memang kesian beb. Hubungan cinta dengan kekasih kesayangan makin pudar. Dah la pudar, lepas tu dia nampak dengan matanya sendiri kekasihnya tu keluar dengan jantan lain. Last-last sekali.. Korang tengok la apa yang jadi. Haa, jangan lupakan tolong sertakan pendapat korang sekali ye?


Nak minta pendapat..


Screen Shot 2016-03-08 at 12.10.43 AM


Sering elakkan diri, whatsapp baca tapi tak reply..


Screen Shot 2016-03-08 at 12.11.00 AM


Sampai la pada satu hari..


Screen Shot 2016-03-08 at 12.11.15 AM


Tetapi..


Screen Shot 2016-03-08 at 12.36.58 AM


Bikin panas je!


Screen Shot 2016-03-08 at 12.09.58 AM


Screen Shot 2016-03-08 at 12.10.26 AM


Screen Shot 2016-03-08 at 12.10.33 AM


Aduhaii. Part permulaan tu kami dah sedih dan simpati dah. Kesian betul mamat ni sampai sanggup kekasih dia layan mamat tu teruk. Tapi dah sampai bahagian penghujung cerita tu.. Haihh bengang je. Bagi pendapat anda sikit!


Sumber: Twitter


 


Sumber: Oh Bulan