Jep Sepahtu Bersedia Untuk Terima Sari Yanti Sebagai Isteri

Sering dikaitkan bercinta dengan Sari Yanti sehingga timbul gosip kononnya mereka bakal bernikah pada 25 Februari ini, pelawak Jep Sepahtu sekali lagi memberitahu mereka hanya sekadar teman baik. Walaubagaimanapun, Jep mengakui beliau tidak menolak sekiranya Sari Yanti ditakdirkan untuk menjadi isterinya.



Buat masa ini, apa yang boleh saya katakan kami selesa bersama. Begitupun untuk mengatakan kami sering berjumpa tidak boleh juga. Masing-masing bekerja seperti biasa, namun begitu kami kerap juga berbalas mesej menerusi WhatsApp.


Apa yang penting, buat masa ini kami tiada sebarang komitmen. Cuma setakat ini, semuanya adalah menyenangkan dan tidak ada yang memeningkan kepala.  Dalam berkawan, saya mengharapkan sesuatu yang baik. Kalau betul dia (Sari Yanti) jodoh saya, tentunya saya mampu mengaminkan saja.



Dalam pada itu, Jep berkata beliau tidak mempunyai sebarang masalah andai jodoh dirinya sampai cepat atau lambat.


Meskipun begitu, saya tetap berharap dapat mengakhiri zaman bujang sebelum ibu bapa saya menutup mata.


Biarpun keluarga tidak bertegas dalam soal perkahwinan, namun ibu ada berkata, dirinya teringin untuk melihat saya mendirikan rumah tangga ketika hayatnya masih ada.



Andai ada jodoh tidak kemana, lagipun kalau rasa diri sudah sesuai bersama apa salah untuk membawa hubungan baik sebagai teman itu kepada tahap yang lebih lagi. Kalau benar-benar Jep dan Sari Yanti dapat bersatu di jinjang pelamin, kami pasti ramai yang akan mendoakan kebahagiaan anda berdua.


Sumber Berita : BH ONLINE