Isteri Dedahkan Punca Suami & Pelajar Wanita Bunuh Diri

Ditemani oleh anggota keluarga Wati terbaring lemah tidak berdaya didalam biliknya. Kejadian bunuh diri yang dilakukan oleh suaminya “Asih” bersama kekasih gelapnya benar-benar membuatkan dia benar-benar berasa sedih dan kecewa.

Pemberita yang mengunjungi rumahnya di desa bayung Bali, Wati menjelaskan bahawa dia masih lagi bersedih dan sakit semenjak kejadian.

“Saya tak sangka abang akan nekad melakukannya sejauh itu”katanya sayu

Sebelumnya berita mengenai Asih 38 tahun dan kekasihnya Pratiwi 18 tahun yang juga merupakan seorang pelajar ditemui maut membunuh diri pada malam hari valentine di danau batur bali, lebih memilukan apabila kedua-duanya ditemui dalam keadaan terikat tali dan berpelukan.bace

Artikel Berkaitan
Padah Menjalin Hubungan Cinta Bersama Suami Orang, Keduanya Ditemui Maut.

Mengikut cerita Wani, diduga motif kedua pasangan ini bunuh diri adalah kerana hubungan cinta mereka yang tidak direstui oleh keluarga.

Asih sudah berkahwin sejak 14 tahun lalu, akibat tidak memiliki anak Asih nekad menjalin cinta dengan perempuan lain dan mahu menikahinya.

Namun hubungan itu dihalang oleh kedua-dua belah pihak keluarga kerana di anggap tidak sepadan akibat faktor beza umur yang terlalu jauh, akibat tertekan dengan hal itu Asih dan Pratiwi mengakhiri hidup dengan bunuh diri.

Kedua-dua mayat sejoli berkenaan ditemui pada beberapa hari yang lalu sekitar jam 8:30 malam, kejadian bunuh diri itu diketahui selepas mangsa menghantar sebuah pesanan ringkas kepada adiknya untuk mengambil kereta berhampiran lokasi.

Sejurus itu pihak polis yang menyiasat mendapati sepujuk surat yang dipercayai ditulis oleh pasangan sejoli berkenaan.