Antara Kasut Yang Ada Jugak Orang Berani Pakai

Oleh Ezaura Rafe.

Kebanyakkan wanita suka kasut yang cantik dan selesa untuk dipakai kemana sahaja. Macam design kasut yang biasa kita tengok kebanyakkannya sesuai untuk ke majlis atau untuk bersantai sahaja. Tapi ada yang lagi unik dari kasut-kasut yang biasa kita lihat, macam kat bawah ni..

01

001

02

03

04

06

07

08

 

Haa..macam mana? Berani tak nak pakai? Hehe



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW